sobota 11. května 2013

'Extravagant' shirt


Dnešní post je ze čtvrtka, kdy ještě bylo teplo, dnes bych v takovém outfitu asi zmrzla. Letošní jaro jsem si oblíbila saka a na svetříky jsem nějak zanevřela, ale určitě mě tu v nějakém uvidíte. Košili jsem kupovala minulé léto ve slevách - v Mostě se takovéto věci moc neprodávají, takže bývají pak hodně zlevněné. Balerínky jsou kožené od Bati, ale začíná se mi odlepovat podrážka (což po takové dlouhé době, co je nosím není žádné překvapení), ale je mi líto je vyhodit, tak si je nechám opravit. Kraťasy mají u pasu koženkový pás, který tady není vidět, ale často je nosím se zastrčeným tričkem/košilí, takže kraťasy určitě uvidíte v celé své kráse. Líbí se vám takhle výrazné vzorované košile, nebo dáváte přednost klasice?












ORSAY blazer, NEW YORKER shirt, shorts, C&A clutch, BAŤA shoes, F&F tights.

Žádné komentáře:

Okomentovat